Car en Jip konden het goed vinden samen.Meestal is Car niet zo gesteld op andere paarden, maar Jip vond hij best.
We gingen naar de Bernisse toe, daar was het aardig druk, allemaal fietsers, wandelaars, kinderen die gingen zwemmen etc. Maar we hadden er geen last van, gelukkig.We hebben veel gestapt, lekker relaxt, tijdens het draven kan je ook niet ook echt lekker kletsen,natuurlijk
Op een lang stuk zei ik. "zullen we een stukje draven?", maar toen ik car aanspoorde, sprong hij in galop en niet een rustige, maar echt gelijk keihard
Hij wilde echt ff sjeesen, ik vond het best, maar toch zit dat niet zo lekker, ik ben alleen mar bezig met hem in te houden en kan niet echt relaxt rijden, maar ja
Aan de rechterkant van het pad, was een sloot met om de tien meter een brug, en je snapt het al, dat vond Car natuurlijk doodeng (misschien zit er wel een krokodil onder
) we zaten nog in galop, dus toen hij dat bruggetje zag, galopeerde hij met een enorme sprong boven op de berg, hihi
Ik kon er wel om lachen, die Car, wat een schijterd. Marije, zei ook, "wat doe die nou"?? We moesten ook over een aantal bruggetjes, ook DOODeng natuurlijk. Op de terugweg, was meneertje erg opgewonden, hij ging een beetje draaien op zijn achterbenen en een klein beetje omhoog. En Jip liep lekker rustig door, die dacht wat doet die nou druk in die hitte
. Jip rukte trouwens vaak een pluk gras uit de grond, en daarom was hij lekker op zijn bit aan het schuimen
Jip is 14 en Car 15, maar ze leken af en toe allebei wel 4, vooral Car.Na die galop was hij helemaal over zijn toeren en kon hij alleen maar dribbelen.Op de terugweg moesten we onder een heel laag tunneltje door, ik kon er niet eens rechtop zitten
Aan de rechterkant was een kanaal en dat water refelcteerde natuurlijk, op het plafond, oe!! een eng beest dacht Car weer, en hij ging er heel aarzelend onder door.We hebben nog het meest gelachen om onze beesten, toen ze schroken van een mini-schetlander die door het geluid van de hoeven, een berg op kwam draven. Je had ze moeten zien, ze schrokken echt alsof het een reuzemonster was. Ze stonden helemaal stijf, allebei
We lagen echt dubbel.Op de rest van de terugweg, was car wel weer rustig
en stapte hij normaal door.Ik vond het echt heel erg gezellig en de paarden ook.
Gr kat
. Totdat we in Brielle aankwamen. Daar was een motorcross, en op de heenweg was dat alleen een beetje interressant geweest, maar nu was het echt spannend! Hij ging dribbelen ala Carlos op de terugweg