Mijn vriend zag hem voor het laatst tegen het randje aanliggen, en waarschijnlijk is ie er in zijn slaap gewoon afgevallen net zoals ie altijd van de bankleuning doet.
Een Tony afwezigheid merk je snel genoeg, wegens de stilte en de rust, meneer is een praat poes en een aandachtstrekker namelijk.
En ik was meteen over de rooie aangezien de laatste keer dat ie zo'n uitje had 3 maanden duurde + operatie etc.
(Hij komt voor de rest nooit buiten, ondanks dat ie een voorheen wilde kat is vind ie het nu eng buiten en blijft ie liever knus binnen bij vrouwtje

Ik eerst gaan zoeken, en ik dacht wel een vaag gemauw te horen achter, maar het was wel erg vaag.
Daarna samen met vriendje de buurt doorgegaan om te zoeken.
Uiteindelijk nog Simba route afgelopen in de hoop dat Tony die geur herkende van Simba's territorium.
En toen ineens die mauw, het leek van boven te komen

Dus wij de balkons afturen om te kijken of ie daar zat.
Ineens hoorde ik hem achter me, in de bosjes, bleek hij boven in een conifeer te zitten van de heg |:(
Meneer wilde wel naar vrouwtje heel graag maar dorst niet naar beneden te komen.
Uiteindelijk een stoel erbij gepakt en ik kon hem gelukkig pakken,
Het arme ding rilde helemaal, angst en intussen regende het ook.
Even onderzocht en hij heeft gelukkig niks, en nu zit ie lekker warm binnen aan zijn whiskas met sardintjes dinee