's avonds gingen we rijden, we zijn naar het strand geweest (helemaal nieuw voor magned
) en jaja mijn kleine madamme ging het water IN! *trots* lekker draven (zelfs een gallopje terug naar de kant, ik draaide haar om om naar de kant te draven zette ze aan in gallop
) echt zoo gaaf!! water vloog om me oren *ik helemaal nat
* nog even polly en renee nat gemaakt
na uit gespeeld te zijn lekker op stal gezet
en toen snel naar bed, want me moesten de volgende dag (vandaag dus
) naar ilona, jurga en voicieee 
toen we er na een lange rit (2 uur) aankwamen ilona zoeken, *zat volgens mij te eten
* dus ilona gestoord
en paarden even laten rusten en toen opzadelen en wegwezen, dus daar gingen we met Jurga Polly voor de kar en Magned
Jurga vond polly maar eng *vast nog nooit een shet gezien
* Iloon had echt een super rit uitgekozen! *tnks!!* door het bos
naar de hei!
over een enorm grasveld achtig iets (met heuvels
) toen weer het bos in gedoken
helaas bleek de rit iets te lang te zijn (vooral door de tijd
en voor polly was het net iets te hoog gegrepen (moest vlink bij benen met die korte inieminie beentjes
) maar even goed ZOOO enorm gaaf!
Op de hei zijn ilona en ik van paard gewisseld, dus heeft zij de rest van de rit op magned gereden en ik op Jurres
haha wat een verschil iele magned dikke Jurres (we geven voice de schuld van die buik
) meot zeggen in het begin had ik echt moeite met Jurga omdat ze heel anders dan magned loopt en ik haar dus te langzaam vond (zat flink bij te drijven en kreeg amper reactie
, vind ik dan
) later was ze lekker druk en lekker voorwaarts dus het wende al snel
we zijn zelfs wilde dieren tegengekomen
een kudde wilde paarden
een Ree (heeel groot dier, en mooi!
) en een klein evertzwijntje, die zijn moeder kwijt was en helemaal uitgeput over het pad liep
(hebben we een foto van, Iloon??
) omdat de rit even te lang was qua tijd en afstand zijn we op een bep punt opgehaald met de trailer
en opeens kwam magned haar trailer probleem weer even om de hoek kijken
dan gaat ze heeerlijk achteruit lopen en ABSOLUUT niet! voor uit
dus magned liep weer eens in een flink tempo achteruit, zo een wielrenner bijna van zijn fietsie
die man schelden *grinnik* zou ik ook doen als ik opeens een groot achterwerk tegen me aan zou krijgen en mag stond echt zo te kijken van *oeps,naja einde pad dus
* kortom een MEGA geslaagde dag!
THANK U Renee en Ilona
*hoop dat de foto's snel komen
*