Eyes heeft een Hulsebos dressuurzadel voor hem aangeschaft en deze heeft meer kniewrong dan mijn dressuurzadel, dus het springen ging daardoor ook goed met een dressuurzadel.
Ondertussen heb ik gekeken of hij ook de hulpen voor vliegende galopwissels snapte. Eerst van links naar recht. Ik liet hem eerst een stukje contragalop lopen en toen gaf ik de hulp en hij sprong in 1x keer om, al was het met een klein hupje/bokje. Toen de andere kant en deze deed hij perfect, zo snel en mooi dat ik eigenlijk niet eens voelde dat hij de wissel maakte. Nou dat kan hij dus ook!

Toen had Eyes een wat hogere steil gemaakt en ik kwam in galop aan. Hij kwam eigenlijk net niet goed uit en zette wat vroeg af, wat een wapper erover heen!! Wel 2x zo hoog als nodig was!! Ik had echt het gevoel dat ik gelanceerd werd en mijn cap ging voor mijn ogen (zat dus niet zo strak als ik dacht

Ik had trouwens wel knikkende knien want het was al zo lang geleden dat ik heb gesprongen!! Maar ik kreeg helemaal weer de kriebels die ik vroeger ook had. Wat een fijn allround paard is Cresje!