in januari volgend jaar ga ik samen met mijn ouders verhuizen naar Spanje. Heel leuk allemaal, want we hebben er een huis gevonden waar 4000 m² aan is voor mijn paardje. Normaal zou mijn paardje Gigi meegaan, maar mijn ouders stelden voor hem hier te verkopen en dat geld samen te leggen met wat ik dan verdiend heb in augustus met mijn vakantiejob. Dan zouden ze zelf ook nog een groot deel bijleggen en kan ik daar ineens een goede Andalusiër kopen.

Op zich vind ik dit een leuk idee, maar ik wil mijn paardje niet kwijt...
Hij bokt veel en is heel eigenzinnig.

Als hij mee zou gaan, is het moeilijk, want dan moeten we onderweg 2 keer overnachten en dus ook voor hem een manege vinden voor één nacht. Waarna het nog kan dat hij niet meer op de trailer wil omdat hij er al zolang opgestaan heeft...
We wonen nu in België, en van hier tot aan het nieuwe adres is om en bij de 2000km, dus niet in één keer te doen...
Langs de ene kant wil ik echt wel eindelijk een paard waar ik verder mee kan komen, ik heb al twee paarden gehad en er nog nooit geluk mee gehad... Maar langs de andere kant hou ik zo van mijn Gigike, en wil hem helemaal niet verkopen.

wat zouden jullie doen?
xxx