Mooi compliment natuurlijk! We gaan nu 4 weken 'gewoon' trainen en daarna weer monsteren (hij blijft gewoon nog 'op proef') en er worden dan ook foto's gemaakt. Helemaal goed is het dus niet, hoe erg het is is niet duidelijk, hij staat niet op 3 benen, maar het kan gewoon véél beter (Voltrack's keuring ging heel anders, buigproef, meneer draafde weg alsof er niets gebogen was, goed da's 2 jr geleden, maar toch).
Ook heeft hij nog even gekeken naar een bult op Joop's buik, iets waar ik toch mijn vraagtekens bij zette. Het blijkt niet erg, wel een beetje vreemd, maar het komt vaker voor. Het is een zgn. Ventral Midline Dermatitis (ventrale middenlijn dermatitis, aka huidontsteking). Gaat vanzelf over, kan jaren duren, is niets ernstigs. Gelukkig maar, want mijn zusje zei al: straks is het een tumor, dat dacht ik ook eerst, niet dat ik dat dacht want hij had nergens last van. Zegt mijn vader doodleuk: moet Joop ook gemonsterd worden? Ik: nee, da's toch niet veel goeds...
Fulco is dus niet overtuigend genoeg om hem klakkeloos goed te keuren. Misschien heeft eea te maken met het bekappen oid, iig gaan we hem nu 'gewoon' trainen en dan wordt hij opnieuw onder de loep genomen. Gelukkig was het kleine voltewerk wel gewoon goed, dus ernstig is het zeker niet, duidelijkheid is wel wenselijk, dan weten we in hoeverre we problemen met hem kunnen verwachten, en hoe we voer en training aan moeten passen.