Pieter en Iris Semeins (mensen ja :P)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Pieter en Iris Semeins (mensen ja :P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 10:06

In de meivakantie, zat ik op een camping de Bronzen Emmer (in Meppen, Drenthe). Samen met mijn pony Ramon, vriendin Jacqueline en moeder. Daar heb ik 2 mensen leren kennen. Iris en Pieter. Pieter is de vader van Iris, en rijd op een Fries: Arend, hij heeft twee fotowinkels in Tiel en Culemborg ofzo geloof ik. Ze wonen in Geldermalsen en hebben een shetlandpony in de tuin. Zelf hebben ze hun paarden op een manege staan. Iris (8) rijd een pony die Snowie heet. Via de site van hun winkels (Combi Semeins) krijg ik helaas geen contact met ze. Kent een van jullie misschien deze mensen? Ik zou graag nog met hun emailen en foto's uitwisselen.

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:44

Flink verkeerd forum lijkt me.
En bokt is geen bemiddelingsbureau.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:56

beetje aardiger mag wel mandy!

en wat nou bemiddelingsbureau? er staan zo vaak topics met de vraag of iemand toevalig weer iemand kent

voor de TS: ik zou de winkels opbellen en vragen of ze je tel.nr en email adres aan Pieter willen doorgeven, of vragen of hij toevallig zelf aanwezig is
succes

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:09

Nooit gezien, excusé moi.

gabyfedde

Re: Pieter en Iris Semeins (mensen ja :P)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 22:08

_karin_ schreef:
In de meivakantie, zat ik op een camping de Bronzen Emmer (in Meppen, Drenthe). Samen met mijn pony Ramon, vriendin Jacqueline en moeder. Daar heb ik 2 mensen leren kennen. Iris en Pieter. Pieter is de vader van Iris, en rijd op een Fries: Arend, hij heeft twee fotowinkels in Tiel en Culemborg ofzo geloof ik. Ze wonen in Geldermalsen en hebben een shetlandpony in de tuin. Zelf hebben ze hun paarden op een manege staan. Iris (8) rijd een pony die Snowie heet. Via de site van hun winkels (Combi Semeins) krijg ik helaas geen contact met ze. Kent een van jullie misschien deze mensen? Ik zou graag nog met hun emailen en foto's uitwisselen.

Ik ken ze niet persoonlijk, maar kom wel regelmatig in de winkel in Culemborg.
Als je bv een word-bestandje naar me mailt wil ik dit best voor je afgeven daar.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:20

MW --> PP