Die man had me zien rijden met mn 'vosje' en ik had wel gezien dat hij af en toe even keek, maar ik vond hem echt vreselijk lopen. Hij liet voor geen meter los, maar ach, hij is nog jong, echt erg is dat ook weer niet.
Toen ik klaar was zat ik even te kijken hoe de paarden die ze lieten zien het deden en kwam ik in gesprek met die man. Op 1 of andere manier ging het op een gegeven moment over de vos en hij vroeg hoe oud hij was, wat voor bloed enz. Hij vond hem (goh, hoor ik vaker de laatste tijd

maar meneer de handelaar was nog niet klaar, we hadden het even over een paard wat hij een tijdje terug op zn site had staan. Hij had dat paard net verkocht, maar zei al snel dat als hij me zo zag rijden hij dat paard veel liever bij mij had zien lopen.. euh...ok?? Toen bleek dat ik in augustus naar Canada ga naar een stal waar klanten van hem het ook over hebben kon het helemaal niet meer op, als ik een stageplek nodig had in nederland moest ik toch vooral even contact opnemen!
Nu ben ik toch wel een beetje trots, deels zal zijn vriendelijkheid wel gewoon handelaarspraat zijn, maar toch, altijd leuk om te horen!