Nou ik en me schoonzus gingen er vandaag heen...om kwart over 7 weg van huis (fietsen)

Daar aangekomen , werden al die paarden in van die vakken gezet...nou die beesten zien er niet uit! een enkele is nog wel mooi enzo...
Eentje stond er gewoon met een bloedneus...maar als je daar je paard/pony neerzet moettie eerst langs de DA...
Dus ik en karin (mijn schoonzus) naar die DA en toen ging karin met hem in discussie...
Over hoe die dit nou goed vindt , die paarden bloeedde en hij laat ze doorlopen...
Zegttie ik kan een paard maar op 1 ding afkeuren en dat is alssie een been mist

Nou ja

Ik en me schoonzus stonden bij een paard te knuffelen waarvan de handelaar een hele aardige man was...
Het paard zou 3 jaar zijn en had 1 maanoog wat een schatje!

Ik was opslag verliefd

Nou die mensen daar kenne dus eg geen normale halstertouwen , het is gewoon een touwtje...
Nou en toen gebeurde het...
De paarden begonnen naar elkaar te trappen , en ja zo'n touwtje houd niet dus de meeste paarden liepen los in dat vak

Maar natuurlijk ga je niet door al die trappende paarden lopen

Dus zij zegt ''doe ut zelf!'' nou toen kreeg dat paard een keiharde trap en toen zegttie man ''ja en dat is allemaal jou schuld'' Nou me schoonzus wou hem zo aanvliegen , want die man probeert je gewoon een schuldgevoel aan te lappen

Nou alle beessies weer vast...gebeurde het weer , maar ik was weer lekker met dat paards aan het knuffelen toen zijn halstertouw ook brak

Ik snel aan zijn halstergepak en het stukje touw weer vastgeknoopt

Maar de rest van de paarden liepen dus wel los...athans een paar...dus hun gingen elkaar weer trappen , en die klote handelaren maar lachen , zegt er 1 ''ja trap hem , dan kendie gelijk nar de slacht issie ook wat goedkoper'' ik werdt eg zo boos!!!
Ik moest gewoon huilen...hoe kunnen mensen dit nou zeggen???
1 ding is zeker ik ga er noooooooooooooit meer heen!
Wat is dat erg

Wat vinden jullie hier nou van???