Vrijdagmiddag had ik bij Marjolein op stal afgesproken om naar Loon op Zand te gaan en rond 4 uur (??) vertrokken we ongeveer, na Ailin ingeladen te hebben en de auto vol met troep

Sonja was er ook met Dick en de bijrijdster van Milena, en met hun hebben we gezellig nog 's avonds zitten kletsen

Sonja is in t echt heel erg eng moet ik zeggen hoor. }>
We lagen redelijk laat in bed, moesten om 8 uur weer op om de paarden op tijd te voeren en om 10 uur hadden we weer een rit van 2 uur door t bos en de duinen. Dit keer had ik een ander paardje, Pinokkio. Schattig beestje maar ik kon niet met m overweg. Ik vond dit ook niet echt een superleuke rit daardoor. Hoewel Pinokkio best heel braaf was, maar het klikte op de een of andere manier beslist niet. Op n gegeven moment waren we heerlijk aan t draven op een modderig pad met plassen, rijdt Anouk achter mij met Olympic.... En daar moet je dus niet blij mee zijn!! Mn hele broek zat onder de modderspetters net zoals de kont van Pinok.

Tussen de middag zijn we bij t hotel gebleven, daar rustig even de paarden laten grazen enzo. Erg gezellig allemaal. Toen hebben we daar ook nog wat gegeten (was erg lekker).
Aan t einde van de middag weer een rit. DIt keer weer een ander paardje voor mij. Een onwijs cute schimmelruintje, Randy. Hij had alleen een beetje grote oren maar verder was ie cooooool

's avonds weer gezellig gekletst met sonja dick en Lieke (toch?) en rond half 1 dacht ik zijn we gaan slapen op onze schattige 2 persoonskamertjes met eigen douche wc en wastafel

Vanmorgen weer op 8 uur op, paarden voeren, ontbijten en paarden zadelen. Ik mocht weer op Randy!!!

Gelukkig hadden we nu best een rustige rit, een klein sprongetje gemaakt en flinke stukken gegaloppeerd. t was wel onwijs warm, maar te doen. Na 2 uur kwamen we weer terug en moesten we opruimen, de kamers leeg halen en vertrekken.... toen waren we weer in A
en tóch voel ik een afstand..