. Met dank aan de goede routebeschrijving van Sibold ben ik er toch gekomen en ik heb geen spijt dat ik ben gegaan. De afstand viel mee, ca 35min met de trailer, een goede ruime parkeerplaats, en wat een leuk bos
. Max is een beetje een schijterd en was al bang als het pad bij een wateroversteekje wat naar beneden ging, het pad was dan zeker nog ruim een meter breed maar max was bang dat hij in het beekje zou vallen. Ook als we vanaf een zonovergoten plek weer het donkere bos in moesten dan had ik wat overredingskracht nodig. Toch lukte het allemaal, tot we bij een 'echte' wateroversteek kwamen: het pad gaat redelijk stijl naar beneden, dan een greppel met water van ca 5 cm diep en 20cm breed en daarna gaat het pad weer omhoog. Mijn held op sokken ging er niet doorheen. Heb het nog even in zijn achteruit geprobeerd maar hij liet zich niet foppen }> . Ook toen ik eraf was en voor hem uit liep lukte het niet helemaal. Ik had hem tot 10cm van de waterlijn. Echter er kwam een aanspanning aan dus ik wilde de weg niet blijven blokkeren. Ik heb nog even geprobeerd of hij achter de aanspanning aan wilde maar toen het karretje met geraas door het water knalde maakte dat hem niet echt geruster. Vandaar maar weer erop geklommen en teruggereden. Ik ben toen via een ander weggetje verder gegaan. En passant nog even wat hindernissen genomen, die vond hij niet eng
. Al met al zijn we een klein uurtje in het bos geweest en ik ga er zeker vaker heen. Ik vond het echt ontzettend leuk, heel relaxd. Mooie brede paden, weinig mensen. En de weg ernaartoe was ook heel relaxd, geen stoplichten gewoon lekker doorrijden. Waarom ben ik daar niet eerder naartoe gegaan

. Vooral bij die greppels is ze een beetje een scheiterd. Maar ja, eigenlijk moet ik er ook gewoon in galop op afgaan, dan vliegen we er wel over
maar daarna ging het vlekkeloos
)
wit met blauwe trailer
volgende x meer geluk