Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik trek me er niet zoveel van aan... De mensen waarmee ik omga weten allemaal dat ik gek ben op paarden etc en respecteren dat gewoon! En van 13 jarige rotblagen die me uit gaan schelden als ik buitenrij... Ach, gewoon net zo hard terugschelden
Neh, dat ook weer niet hoor 
En ik krijg verder ook genoeg leuke reacties hoor (Dat ik zo'n discipline heb
, wat een mooie pony ik wel niet heb etc , is altijd erg leuk om te horen!)
begrijp jij het begrijp ik het we hadden een hele dicussie over de hengstenkeuring hoe de hengsten worden klaargemaakt wat ik toen dus deed!! Nouze vond het maar raar dat we er niet op gingen zitten en alleen maar longeren. Ze zijn toch nog maar 2,5 zei ik. Maar goed uiteindelijk noemde zij mij een penny meisje en toen ze ook nog eens over haflingers begon dat ze lomp waren en niks kunnen was ik helemaal boos

Als je na gaat denken hoe gevaarlijk paardrijden en met paarden omgaan is vergeleken met 'normaal' voetbal... Bij voetbal verrek je eens 'n spier, als je van 'n paard afvalt en hij gaat misschien wel bovenop je staan
en zit ook op bokt (friesemarie)
, maar als mensen er naar vragen...
. Maar in de klas zeggen ze er niet veel over, 1 meisje heeft zelf ook op paardrijden gezeten en ze is vandaag ook een keer met mij mee geweest en we hadden het harstikken gezellig en als ik een keer me verhaal over paarden kwijt moet ga ik ook gewoon naar haar toe
. Maar ook als ik idd buiten rij dan krijg ik ook van die opmerkingen. Niet veel maar toch.. zelfs een keer toen ik in de buitenbak reed. Was net de basisschoo uit komen er van die kindjes langs fietsen, 10 jaar ofzo echt allemaal ow wat een leuk paardje! Niet dus!! en dan gaan zew eer lachen enzo echt dom gewoon
Maarja ik vind het leuk en iedereen heeft een eigen mening. So Boeiuh. 
(ze zegt ook altijd dat ze beter kan badmintonnen, maar ik zit onder badmintonnen en zij niet en als ik dan zeg van zullen we een wedstrijdje dan hoeft dat ook in eens niet
)
! Wat bij jullie de "Penny" is, heet bij ons "Wendy". Vorig jaar stonden mijn vriendin en ik nogal te roddelen over een stalgenoot
, zegt mijn man: "ik ken daar zo´n tijdschrift, dat heet Wendy.... }> " . Verder moet ik altijd wel een beetje oppassen om niet al te veel over m´n paardjes te leuteren, bij mijn "niet rijdende" vrienden, ik geloof dat ze dat nogal
vinden!
Van die domme opmerkingen die niet-paardenmensen maken trek ik me geen ene **** aan, ik pak ze gewoon terug met een gevatte opmerking over hun eigen
hobby's... }>