weet niet of het goed staat,maar ben dus nog steeds niet gewend aan de nieuwe indeling. maar de kur van edward gal op trance muziek. weet iemand ook hoe die liedjes heten die hij gebruikt?
alvast heel erg bedankt.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-05-06 07:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
De kur van edward bestaat niet uit samengevoegde liedjes maar is speciaal voor hem gecomponeerd. Door 2 nederlandse Dj's: Jochem Miller en Boy lamoen. De kur het trouwens "The Challenge"
oke!! maar ik weet niks meer aan je te vragen dat is wel jammer. edit:longeer je weleens met twee longeerlijnen?zoja hoe heb jij het altijd. heb je achter de kont langs of over de rug?of anders kan ook misschien?
pff, das wel een heel andere vraag he. Ik geloof dat ik meer verstand heb van Edward dan van longeren. Ik heb weleens iemand zien longeren met 2 lijnen, en dat was geloof ik achter de kont door. Lijkt mij dat je dan beter kunt werken
sorry dat het een heel andere vraag was,ik wist neit wat ik verder aan je vragen moest.dan moet ik wat anders bedenken;) maar ik weet zo gauw niet wat ik vragen moet over edward. mare zouden we dit neit beter over pm kunenn doen?
ik ben wel een beetje fan van edward maar niet hellemaal. ik vind ze allemaal goed rijden dus kan ik nooit kiezen. @dundiijk wat vind ej zelf de effectiefste manier van longeren met twee lijnen.