We hebben eventjes moeten zoeken maar uiteindelijk kwamen we bij de stallen aan, echt een heel mooi stekkie daar

Mieke was in de bak aan het helpen bij de grote vriend van Toon, Isard.
We zijn vervolgens naar stal gelopen om Toon en Kaminka te ontmoeten.
Kaminka is best wel een cuttie en een ongeduld, ze had er denk zin in om te rijden

Toon heeft een heel liev klein koppie, echt opvallend klein gewoon

Mieke is Kaminka gaan zadelen en op naar de bak.
Er werd gevraagd of ik sporen wilde lenen, maar ik durfde dat nog niet aan aangezien ikzelf nooit met sporen heb gereden, daar moet ik eerst rustig de tijd voor nemen voor ik het paard open zit te porren.
Maargoed, ik ben dus tot de conclusie gekomen dat Kaminka op zich heerlijk rijd, alleen de draf had ik moeite mee omdat het gewoon erg hobbelt, ze gooit hoog op en als ze niet genoeg voorwaarts loopt hobbelt ze destemeer.
Aan de teugel kreeg ik er niet echt, wel dat ze naar beneden kwam op den duur, het begon er op de duur wel een beetje op te lijken maar nog niet helemaal.
Maar de stap zit dus fantastisch en de galop ook.
Kaminka werkt wel erg confronterend, je hebt gewoon het gevoel dat je niet meer kunt rijden wat Mieke ook al zei

Jammer dat er zoveel met dit paardje is aangerotzooid, het is gewoon een erg leuk paardje maar in de verkeerde handen geweest, echt heel erg jammer.
Maar ze is dus wel een leuke uitdaging aangezien ik een voorliefde heb voor dwarse merries

Toen ik klaar was met rijden (ik had het intussen erg warm gekregen

Ze kreeg Kaminka al iets meer aan de teugel, ook in draf begon het nu aardig te komen.
Ohw, en Blieb01 heeft dus de nieuwe subtiele hulp gevonden om Kaminka aan te zetten naar de galop, bril recht zetten

Mieke moest vervolgens natuurlijk zelf nog een klein demonstratietje geven van ons, wat ook wel leuk ging behalve bijna de botsing met een rondskeurend paard, maar goed :X (Was zeker niet Mieke d'r fout)
Maargoed, conclusie: leuke stal, Mieke is een erg leuk mens met 2 hele leuke paardjes

Ik ben vervolgens nog meegeweest met Blieb01 naar de manege waar zij rijd.
Of ik spontaan even mee kon rijden in de les

Ik kreeg dus nogmaals een dwarse merrie onder mijn kont

Een klein paardje, met een nog kleiner zadel

Maarre leuke les

Ik kreeg nog een klein bokje op de koop toe met aanzetten tot de galop, en ik zat vlak daarvoor al te bedenken van ze moet geen bokje geven aangezien ik bijna voor het zadel zat aangezien ik mijn knieen niet kwijt kon (en dat terwijl ik al langer reed met mijn benen dan bij Kaminka), maar goed ik bleef gelukkig keurig zitten

Blieb01 liet nog een traver zien ter demonstratie aangezien we met voorbereidende oefeneingen bezig waren voor schouderbinnenwaarts en travers, dat had ik al heel lang niet meer gedaan, maar ging toch aardig.
Al met al een leuk paardendagje wat wel vermoeiend was, ik sliep iig meteen toen ik thuis was