Zomaar, uit het niets.. ik heb er geen woorden voor.. Serengo was zelfs al weg, en Winona werd bijna opgehaald.. ze kunnen me afschieten en ik zal dr niks om geven. Heb nu 1.5 jaar daar gereden. Winona was het vieze kleine zusje, en die heb ik uit laten bloeien tot het mooie muisje. Was zelfs al begonnen met inrijden..
Serengo.. tjah. ik heb een jaar lang met hem alle wegen bevochten, na een jaar eindelijk zijn respect gewonnen.. de laatste maanden guing hij voor mij door het vuur en vertrouwde hij me helemaal, nu is hij weg, en heb niet eens afscheid kunnen nemen, hij is er gewoon niet meer. Weg, verkocht, maar een meisje in Bakel.. mijn ventje..

Zo hard heb ik voor hem moeten vechten, letterlijk bloed zweet er tranen.
De laatste maanden was hij zo lief, hij liep de trailer op, het rijden ging super.. en nu is het niet meer.. auw..

mijn mannetje, hij vertrouwde me eindelijk, en nu laat ik hem in de steek, door niet meer te komen. Zo is het niet, maar zo voelt het wel.. hard.. kei hard..
ben vandaag tegen een enorme betonne muur aangelopen.. en goh wat doet dat pijn...
dag Noontje.. het muisje

dit was ze..

vies en nog eens viezer..
dis is ze geworden:

Ik was haar al aan het inrijden..

dag Serengo'tje mijn ventje...

de laatste foto's van Serengo aan het rijden.. helaas binnen en alleen van het losrijden..

ben er zo kapot van.. mijn maatjes..

Mocht iemand weten waar ze staan.. laat het me alsteblieft weten.. heb geen afscheid kunnen nemen.. ze zijn zo uit mijn hart gerukt..
dag beide.. het ga jullie goed.
zorg dat je toekomstige baasje trots op jullie kan zijn zoals ik dat ben..
jullie verlaten mijn hart niet, bedankt dat ik zolang het mocht duren van jullie heb mogen genieten..
Maar zonde dat het zo moest lopen!!! Echt heeeel veel sterkte! En ik gun het je van Harte dat je ze vind!! *knuf*