Met het laden loopt Mika zo de trailer in, maar als je eenmaal rijdt doet ze niks anders dan schrapen, draaien, gewoon superonrustig, dus had ik besloten om haar niet vast te zetten. Uit ervaring weet ik dat ze dan veel rustiger is dan wanneer ze vast staat in de trailer en ik moet zeggen dat het allemaal perfect is gegaan.
Ze was echt superbraaf en het is allemaal prima gegaan, Mylano was ook lekker rustig, je kon wel aan hem merken dat hij het allemaal eng vond, maar hij heeft zich echt perfect gedragen!

De hengstenhouder was wel behoorlijk weg van Mika, ondanks dat ze pintaloosa is! Hij vond het een heel mooi type, echt heel luxe, en we hebben bij Mylano de eerste vlekken ook al ontdekt op de kont, dus hij wordt net als zn moeder een echte pintaloosa!

Ik moet ze nu wel minstens 3 weken missen, maar ze staan hartstikke goed, over een paar dagen gaan ze lekker de wei op, ze krijgen een aparte wei zodat merries niet kunnen vechten onderling, en nu maar hopen dat ze snel hengstig wordt!
We hebben Mika nog gemeten, ze is nu precies 97 cm....Eigenlijk viel het me nog mee want ik was bang dat ze over de 100 cm zou gaan, maar ze is dus 97....Hopelijk komen er niet meer te veel cm's bij, maar ze kan nog heel goed meekomen bij het nmprs dus daar maak ik me eigenlijk ook niet druk om eerlijk gezegd, qua type is ze heel mooi en met de juiste keuze qua hengstjes kun je best klein fokken met een merrie van rond de 100 cm.
Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat, de hengstenhouder zou bellen zo gauw ze gedekt zou zijn en dan blijft ze tot ze gescant wordt na 18 dagen en als alles dan goed ik kan ik haar weer ophalen.