Sorry dat ik weer zo'n berichtje weg moet zetten, maar ik kan er ook niets aan doen...All the sh*t happens to me...

Ik ging vanochtend heel vrolijk naar school en aan het eind van de eerste les zag ik dat ik een smsje had gehad (in het engels...de stalruiter is ook engels vandaar):
Hi, Floraquina is leaving today, don't know what time.
En voor degene die het niet weten, Floraquina was mijn nieuwe verzorgpaard (al een jaar...) En eigenlijk was het niet eens de bedoeling zijn dat ze weg zou gaan. Ik zou haar gewoon mogen blijven rijden, want ze zou een fokmerrie worden...niet dus...

Dus toen ben ik maar naar huis gegaan (nou ja, niet echt naar huis, ben gelijk naar Floraquina gegaan)...natuurlijk weer met superveel tegenwind zodat ik er nog eens 10min langer over deed (dus was ik een uur onderweg

Toen ben ik bij Floraquina in de stal gaan zitten en ze was zo lief, ze likte al haar tranen van mijn gezicht...

Dacht ik mijn leven ook eens een keer op een rijtje te hebben (in de zomervakantie zou ik 's ochtends gaan aardbeien plukken=heel veel geld verdienen, 's middags op Ratina en Floraquina gaan rijden en dan op mijn eigen paard (moet ik nog wel kopen, maar als die er zou zijn zou ik dat zo gaan doen) en 's avonds bij de Kruidvat gaan werken... Maar nu... Ratina vind ik echt een leuk paard, maar aan het eind van de zomervakantie ben ik haar ook weer kwijt en als ik dan mn eigen paard nog niet heb gekocht...dan heb ik weer nix...dan ben ik weer paardloos...
Het liefste zou ik haar natuurlijk zelf kopen, maar dat kan ik gewoon echt niet, want als 4-jarige kostte ze al f100 000 (ECHT WAAR, zuig ik echt niet uit mn duim) en nu kan ze al Z-springen (en ze kan nog hoger). Waarom ze haar als fokmerrie willen gaan gebruiken, snap ik niet...

Groetjes,