Paardenmarkt in Norg?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Demian

Paardenmarkt in Norg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 19:58

Aangezien ik nog nooit op een paardenmarkt ben geweest en het toch eens gezien wil hebben, vroeg ik me af of deze markt de moeite waard is? Gewoon voor de leukigheid (trailer thuis laten )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:58

VSW --> EV.

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:06

Voorjaarsmarkten zijn niet altijd even druk, maar het is wel een keertje goed om het gezien te hebben. Kan je altijd zelf zeggen later wat je er van vond. Denk dat er ongeveer 50 paarden staan.
Norg is wel een rustiek (boeren) dorp, zit een snackbar tegenover de brink waar de paarden staan.
Je kan vanaf de brink ook nog een boswandeling maken als de markt toch niet is wat je ervan verwachtte.
Markten in het najaar zijn altijd iets drukker, m.n. de Zuidlaardermarkt, dan kijk je echt je ogen uit...maar leuk is anders!

Of was je van plan een paard te kopen??

Demian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:29

In principe niet, wil gewoon eens zo'n markt gezien hebben Maja, weet nooit waar ik tegenaan loop

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:24

Moet zeggen dat ik paar keer in norg ben geweest ook in juli en alle keren stonden er amper aan paarden.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:47

Ik denk dat de Zuidlaardermarkt (datum weet ik niet) of de Rodermarkt (in september) leuker zijn, geloof dat daar meer paarden komen. Norg is idd, vrij kleinschalig, maar ach, opzich geen verkeerde markt...

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:00

ik zou ook naar zuidlaardermarkt of rodermarkt gaan
stuk groter en gezelliger

norg is heel klein, staan niet zoveel paarden enz..
verder wel veel kraampjes maar daar houd het ook mee op

Demian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 18:52

Bedankt voor de reactie's. Ik denk dat ik dan toch maar naar een van die andere markten ga, niet zo leuk om een heel eind voor niks te rijden