Aan alle lezers onder de 16, 18 ? !! en ouders daarvan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-02 23:54

Bedenk wel dat dit voorval 13 jaar geleden heeft plaatst gevonden, er stonden 5 agenten om haar heen maar niet door alle 5 meegenomen. Op het politieburo werd ze SAMEN met haar moeder 2 uur ondervraagd en ook voorgelicht. Een v.b. die zij mij bij benadering kon noemen (het is temslotte al jaren geleden gebeurd): Je mag wel met aas aan de oever van een sloot vissen...met brood, worm maar géén kever oid. Staat uiteraard allemaal in het wetboek ; die niemand uit zn hoofd kent.

Ik wil met deze topic geen hetze ontketenen, ben geschrokken van het het voornoemde verhaal.

Heb idd W.A. verzekering door de war gehaald met een inboedelverzekering Lips are sealed

Toch raad ik eenieder aan om ff de plaatselijke politie te bellen wat wél en niet mag. Ikzelf heb gesproken met politie Gooi & Vechtstreek.

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 00:04

Ilindra, Ik denk dat ze in dit geval dat artikel hebben toegepast. Wat de verzekering daar verder aan heeft kunnen doen weet ik ook niet. Wél weet ik dat incident ergens in Gooi & Vechtstreek of provincie Utrecht ( denk aan Soest en Baarn) heeft plaats gevonden.