Om half 9 op de bus gestapt, en rond half 10 was ik in utrecht.
De stand opgezocht, me netjes gemeld, en lekker koffie geleut.
Er was veel intresse voor de paardjes die we bij ons hadden.
Lin Whitehouse (stal Saujana, voor eventuele NMPRS kenners onder ons) Had haar 3 jarige hengst Saujana's Tujuh (maleis voor 7, aangezien hij het 7e veulen was) van 72 cm!!!! bij haar. Een zoon van mijn droompaardje Dent Heartbar.
En dan nog 2 jaarlingmerries, met ook maleisse namen, waarvan het me maar niet lukt om de naam te onthouden

Tja, ik ben helemaal weg van Heartbar, dus automatisch ook van zijn zoon en dochten

Echt een schat van beestje!.
Voor de jaarlingen was het een spannende en vermoeiende dag. Aangezien ze zo klein zijn dat het geen nut had om ze in een box te zetten (aangezien je ze dan niet ziet) hadden we van Dranghekken aan weerszijde van de stand een box gemaakt.
De Heartbar dochter vond op een gegeven moment een haflinger die langsliep dusdanig intressant, dat ze door de spijlen heen floepte, en vrolijk achter de haflinger aandribbelde

Beestje gevangen en terug gezet.
Later met alle 3 even een rondje gaan lopen, en heel veel vragen en ongeloof. "dat er zulke kleine paardjes bestaan!"
Ook heel veel van: Kijk, een minishet! Terwijl ze in de verste verte niet op shetlanders lijken, maar ach. De gelijkenis is, dat ze ook klein zijn

Beestjes terug gezet, aangezien ik van mezelf bij de show van the black riders MOEST kijken!
Was als altijd weer geweldig. Ik kende de show van foto's (met die vuurring) maar had hem nog niet in het echt gezien.
Ik vond het alleen "Jammer" Dat marianne met rudy veeeeeeelll meer kan dan ze gister liet zien, maar vooruit, zij zal zich waarschijnlijkk ook aan een bepaalde tijd moeten houden.
Weer terug naar de stand, en de beestjes klar gemaakt voor het rassendefile. Ik liep (uiteraard

Onderweg nog gemeet met Thirza, maaike, marjolein, akerna en natuurlijk Nimber. EN de volle broer van lottie (Snik, lottie zelf was er niet!!)
HEt was voor mij een hele leuke, en hele leerzame dag. Ik begin steeds meer te begrijpen over ons stamboek, het doel e.d..
Hoop vaker zo met ons stamboek bezig te kunnen zijn