toen we naar zijn stal kwam begon hij te hinniken

daarna kwamen we dus aan, en Yentl en Expensive stonden al klaar want we gingen eerst in de buurt op zon veldje beetje wandelen zodat ze een beetje aan elkaar konden wennen zonder kennis te maken. de heenweg erheen(veldje) kon ik hem al nauwelijks houden en expensive was ook trekkerig op dat veldje ging het in het begin best goed maar later werd hij heel wild en ging ook een keer steigeren, toen heb ik mn kennis hem terug in de wei laten zetten. alle paarden(5) gingen kennismaken met hem, maar dat ging niet zo goed. ze gingen er allemaal achternaan rennen en vooral Expensive, die stond ook het eerst in die wei.
later rende die paarden niet meer achter hem aan alleen Expensive.
best zielig, hij deed helemaal nix, maar Expensive is nou eenmaal de 'leider' in de wei.
toen stond hij in een hoek en Ex kwam eraan, en mn pony sprong over het stroomdraad! maar gelukkig ging hij niet ver weg want het was een doodlopend weggetje, en ook ging hij uitzichzelf naar me toe

daarna weer in de wei en zijn we na een tijdje naar huis gegaan, want er was visite.
maar later gingen we weer terug en expensive had een bloedwond en mijn alleen op zn rug wat kale plekken.
ook was in 1 hoek het draad slap en later kwamen we Jan tegen en die zei dat mn pony tegen het draad aan was gerent

(dat is hij nu aan het maken)
maar nog steeds rent Ex achter hem aan.
hoe kunnen we ze vriendjes laten worden? of in ieder geval normaal met elkaar omgaan?
Groetjes Laura en Yentl