Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het stinkt maar daarvoor in de plaats mag ik wel rijden in een bak van 20 bij 80. Lekker galopperen
!! Ik mag ook buiten rijden ik ga dan meestal naar het bos of ik ga wel eens naar buslloo dat is een heeeeeeel groot natuurmeer met stranden, waar je ook weer lekker kunt galopperen ookal moet je wel op de ruiterpaden blijven. Maar dat doe ik eigenlijk nooit. Ik ga meestal in het weekend en maandag, vrijdag en donderadg avond. Maandag en vrijdag niet altijd maar donderdag en weekend wel altijd.
. Nou een tijdje later had die neef een pony die nog niet verzorgt werd en dat ging ik dus doen en dat doe ik dan al sinds vorig jaar september en in juni/juli begon ik te leren paardrijden. Nou heel lang verhaal hoop dat je niet in slaap gevallen bent
doei groetjes

) buitenrijden (maar doe ik voor eigen veiligheid niet), dressuur, lessen, wedstrijden (doe ik niet omdat ik het met hem niet zie zitten), losgooien, longeren (voor zover zijn botsplinters dat toelaten) het enige wat niet mag is springen ivm de botplinters in zijn been!
en toen vroeg de eigenaresse van Leo of ik hem wilde verzorgen na eerst een paar gereden te hebben ben ik hem gaan doen! En nog steeds doe ik het andere paard van instruktrice regelmatig, en als zij op vakantie is doe ik hem ook! Voor andere stalgenoten doe ik ook tijdens vakanties hun paarden!