En dan opeens...bewijst hij zich zelf weer even

Gisteravond heb ik meegereden met een onderlinge dressuurwedstrijd op de manege. Ik reed in de groep eigen paarden, gewoon ieder zijn eigen categorie rijden en de hoogste score heeft gewonnen.
Mijn proef ging niet slecht als je bekijkt hoe weinig we hebben kunnen rijden de laatste tijd. Maar er zaten wel wat fouten in.
Ik had verwacht wel laatste te zijn omdat ik dacht een paar 4-en te hebben gescoord (ik rij m1 en dus wordt dat als het goed is wel zwaarder gejureerd dan de B en L proeven).
Toen kwam de prijsuitreiking: ik was geen laatste, toen kwamen er prijzen met winstpunt, toen zat ik bij de 1e drie en toen bij de 1e twee en toen mocht Sharon naar voren komen voor de 2e prijs. Dus wij (Pablo en ik) hadden gewonnen. Ha ha mijn superknollie! We hadden 173 ptn!
Sharon (L1) was 2e met 164, echt super als je bedenkt dat ze maar 1 keer per week op dat paard rijdt (is zeg maar haar bijrijpaard).
De jury was een officiele jury maar ik vond dat ze bij mij wel hoog had gepunt. Ik had geen enkele 4 terwijl ik dat wel verdiend vond.
We waren maar met 7 maar ik vond het toch heel leuk!
Ik had dit echt niet verwacht! Het is echt een heerlijke opsteker. Zou het eindelijk eens een tijdje goed gaan met Pablo, mag het alsjeblieft? Ik ben nu wel weer bang dat hij vast morgen opeens weer wat mankeert, dat hij opeens weer hoest of weer kreupel is maar gisteravond kunnen ze nooit meer van me af pakken!
Gisteren was ook de laatste wedstrijd die telde voor het clubkampioenschap en daar ben ik uiteindelijk 3e geworden (ik had zowaar genoeg wedstrijden meegereden, niet genoeg om de slechte te te laten vallen maar wel geneog om bij de 1e 3 te eindigen). En Sharon is met Kasjmier de clubkampioen geworden!
Ik was (ben) helemaal in de wolken van mijn apekopje! het ging echt niet super maar dit is wel heel leuk. Geeft wel moed voor als we weer gaan lessen!
Op 20 april heb ik voor het eerst weer op Pablo gezeten en ben ik "rustig"(lees: Pablo wilde bok, bok,sjees sjees en ik zat op zijn rug en probeerde hem rustig te houden