Ik had geen tijd meer om te zeggen dat ik weg was! Dus jullie wisten er waarschijnlijk niks vanaf dat ik weg was.

Maar iig..
Woensdag ochtend was ik rond 10 over 7 op school..

T was echt super gezellig in de bus en 2 stoelen naar achter zat een super leuke jongen (stefan) die ik wel es vaker op school zag, toen vond ik m ook al een leuke jongen.

De volgende dag half 8 op staan, douchen, aankleden en opmaken enzo.. En ontbijten. Toen moesten we in de bus stappen en kregen we een rondrit door Londen. Wij zaten voorin en soms was dat nogal eng omdat t verkeer andersom is daar (duh) dus soms als je niet oplette leek t gewoon of we aan t spookrijden waren omdat je dat niet gewend was. Nou dus langs alle bekende dingen gereden enzo.. The Big Ben enzo en de Tower Bridge. Toen gingen we naar The London Dungeon. Dat is dus een soort museum over alle moorden enzo vroeger in Londen.. We moesten eerst een uur buiten wachten en er liepen 3 van die mensen rond die geschminkt waren en die lieten je steeds schrikken was best wel grappig maar soms verschoot ik echt super erg.. En 1 x vond ik t echt eng

Nou toen was t ondertussen half 10 en liepen we weer terug naar t hotel.. Wij met zn alle ff naar die 'disco' (zo noemde ze t

Toen mochten we 's avonds nog ff naar de stad (nouja Picadilly Circus heet dat eigenlijk maja) zijn we nog ff naar funland gegaan en heb ik een nieuw tasje gekocht en oorbellen en ringen enzo

Ik vond t echt super vet! Echt gezellig! En ik hoop dat ik dinsdag Stefan weer zie op school...

Haha bedankt voor t lezen, je bent nu volgens mij alweer een uur verder!