we hebben een park heel dichtbij, daar is een vijvertje in. we waren al een keer daar een beetje ingeweest(2 stapjes ofzo), we hadden verwacht dat er vandaag allemaal zonnende mensen en honden zouden zijn maar tot onze grote verbasing was dat niet het geval. dus wij een poging wagen, sumisha stopte na 2 pasjes omdat haar pony naar het water ging kijken. ik dacht, zover zijn we al geweest dus mijn doel was om in ieder geval verder dan dat te komen. en wat denk je, leroy liep er zo in, steeds verder. toen voelde in het water in mijn schoen komen(die niet waterdicht zijn...)toen vond ik het wel weer genoeg. toen zijn we nog een keer geweest, nog een heel klein stukje verder maar toen kwamen er een paar kleine jochies op fietsjes aan. leroy zag ze en vond ze dood eng, dus toen ik hem omdraaide draafte hij zo het water uit...haha.
daarna zijn we nog even door het park wezen rijden, het was echt cool want we gingen allemaal kleine paadjes nemen die we nog nooit genomen hadden. het leek echt alsof we in een bos in the middel of nowere waren maar we waren gewoon in amsterdam in eens parkje...

leroy was echt heel erg braaf, ik heb ook stukjes voorop gereden en we zijn heuveltjes op en af geweest enzo, het was echt cool.
mijn schoenen zijn nu helemaal doorweekt, toen we nog aan het buitenrijden waren sopte ze helemaal en toen ik afsteeg...bah!!!!
daarna zijn we nog even aan de hand wezen grazen, dus de pony's hadden helemaal hun dag, ze stonden daarna echt voldaan op stal, zo blij kunnen ze zijn met dat soort dingen. en sumisha en ik hebben ook heel erg veel lol gehad, het was echt geweldig, behalve dat de natte schoenen...
dit keer waren we tot net onder mijn zadel gegaan, volgende keer gaan we misschien zonder zadel en met bloten voeten en dan verder, maar dan moet het natuurlijk nog wel een keer warm worden...en er niemand zijn...nou, dat gebeurd vast ooit nog wel een keer..