Nou zit ik al een tijdje niet zo lekker in mijn vel, met als gevolg dat ik veel minder fanatiek ben, ik reed al niet zo vaak, maar nu nog minder, maar ik kan me er nu ook totaal niet druk om maken als hij niet lekker gaat.
Wil hij 10 minuten alleen maar naar die hoek gaan staan blazen, hij gaat zijn gang maar. Kom ik per ongeluk wel achterin en hij klettert naar vorem, hand mee, mee zitten, laat maar gaan, voorin weer rond zetten en doorrijden alsof het erbij hoort. Keert hij halverwege ineens om, nou mooi, die halve pirouette kan hij ook alvast.
Kortom, alles negeren. Niet boos worden, niet dwingen, niet proberen zijn aandacht af te leiden, gewoon zitten en niets doen. En zowaar, ik heb nu al een paar keer gereden terwijl ik door de hele bak kon!
De diagonaal in uitgestrekte galop richting die hoek, die in mijn kur zit heb ik nog niet geprobeerd, want vanuit uitgestrekte galop ineens andersom staan gaat erg hard kan ik jullie vertellen, maar als het nou nog een weekje ofzo zo doorgaat, kan ik eindelijk mijn kur op film gaan zetten!!!
Pas maar op, straks hebben we nog een bokkende

Zo zie je maar weer dat je niet lekker voelen ook zo zijn voordelen heeft. Tot nu toe probeerde ik het rijtechnisch op te lossen, zonder resultaat en nu doet ie het