). Had shico nog nooit gezien maar gaf er ook weinig om verder. Supershic
Daarna kwamen we op een splitsing waar meneertje toch wel érg graag rechtsaf wou (richting huis
) dus zijn we die kant op gegaan. Kwamen we nog een vrouw tegen met een paard, had shico weer zoiets van "ik keer wel weer om, kunnen we met hun mee!!!".
Maar dat kon niet doorgaan want we moesten echt weer richting huis helaas. 5-10 min voordat we bij huis waren ben ik eraf gegaan, beugels opgestoken, singels 2 gaten losser en ernaast gaan lopen. kon shic even lekker helemaal ontspannen en op adem komen (ik loop niet zo hard ernaast
). Dus toen we uiteindelijk bij huis kwamen kon ik m gelijk afzadelen en in de wei doen. Ging ik later nog even bij m kijken, krijg ik weer een harde hinnik te horen
zo cuteHij heeft trouwens ook weer wat nieuws ontdekt... er schijnen tegenwoordig kaboutertjes te zitten onder en tussen omgehakte bomen en takken die langs de weg liggen. érg eng }>
En nu zit ik weer thuis en moet zo naar huiswerkbegeleiding... was veel liever een uur langer t bos in gegaan!! want Fjorden zijn Super!!

" of hoe vrolijk ze soms was, net een klein kind, als we een buitenrit maakten over de hei, of hoe ze met een stalen gezicht andere paarden aan de kant beukte alsof ze ze niet had zien staan, of als ze sneaky je spullen verstopte aan de andere kant van het hek als je haast had, hoe ze die ene keer op haar kont ging zitten met een buitenritje toen ze de andere kant op wilde