*Based on a true story*

Mijn vader belde me net. Een hele goede vriend van hem was op vakantie geweest en had daar een heel rijk stel leren kennen, die in een scheiding zaten. Deze mensen, vertelde mijn vader, hadden erg, ERG veel geld.
Wat was nou het geval? Ze lagen in een scheiding en mevrouw heeft een paard waar ze eigenlijk geen raad mee weten. Het schijnt een heel goed rijpaard te zijn en voor een goed tehuis mag hij gratis weg. Die goede vriend vroeg dus aan mijn vader of ik niet nog iemand wist en JA pappie dacht gelijk aan mij

En echt waar, ik zat dus aan de telefoon met mijn vader maar ik zag werkelijk waar de euro-tekens in zijn ogen

Het paard mag ik dus gratis hebben. Maar ja, zeg ik, ik heb geen geld voor de stalling, daarom heb ik nog geen eigen paard. De aanschaf is het probleem niet. Daar kun je voor sparen. Bovendien, het vervoer van Zuid-Frankrijk (ja, want daar staat het paard

ook niet gratis natuurlijk.
Maar mijn vader was niet voor 1 gat te vangen want hij zei: "dan koppelen we de trailer aan en dan rijd ik zo met je naar Zuid-Frankrijk".

Nou ja...om een lang verhaal kort te maken, eigenlijk heeft dit plan dus geen schijn van kans, een beetje een penny-verhaal, maar het zit toch steeds in mijn hoofd. Wat moet ik hier nou weer mee???