Op de heenweg heb ik nog een tussenstop gemaakt in Lelystad waar ik Manon (orri) zou meeten aangezien ik een rijbroek van haar wou overnemen. Daar aangekomen was zij bezig met het poetsen van haar paard Orinoco Flow. Echt een mooi paard met een hoofd die vrijwel geheel lijkend is aan Lodewijk van Nimber. Het enige wat mij echt enorm opviel was dat orri veel kleiner was dan ik verwacht had. Op de foto's toont hij echt ontzettend groot. Ik heb hier gauw even wat plaatjes geschoten (kijk voor de foto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=55848 ) Ik heb mijn reis gauw weer voortgezet, aangezien er een lekkere buitenrit op mij stond te wachten

Rond drie uur arriveerde ik bij Marijke. Eerst hebben we wat bijgekletst onder het genot van een kopje koffie. Tja.. dat was wel nodig want ik had haar al sinds december niet meer gezien.

Na de rit hebben we Minne een heerlijke afspoelbeurt gegeven en zijn weer naar huis gegaan, waar we 's avonds nog heerlijk chinees hebben gegeten.

De volgende dag zijn we 's ochtends vroeg afgereisd naar Drunen om het Drunen's ruiterhuis eens met een bezoekje te vereren

Eenmaal op stal hebben we wederom Minne uit het land gehaald (hij lag lekker languit te maffen

Eenmaal op stal hebben we (vooral Marijke

De volgende ochtend weer vroeg het bed uit.... naar de kapper en de winkel. 's middags ben ik weer afgereisd richting Drachten.
Op de terugweg heb ik nog een pitstop gemaakt bij Zilfia's hoeve. Hier kwam ik Karin tegen die op dat moment Leysander reed. Hieronder alvast twee foto's van Karin en Leysander. De overige foto's volgen nog.
Ook kwam ik hier Marjolein (mayo) tegen met haar nieuwe aanwinst Kasmier. Echt waar.. dit is zo'n geweldig stel! Een prachtig paard. Een ontzettende knuffelkont met een prachtig lijf en een zeer mooi en fijn hoofdje