Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sancerre schreef:Heb ook de papieren binnen..
Nu nog betalen.
binnenkort uitgebreider verslag, ben nu verschrikkelijk moe en wil alleen nog maar naar bed
ja het is dus idd een zeer intensieve training
en nu ga ik echt naar bed

Om 8 uur toch maar eens bij Jel gaan kijken, ik had hem al vanuit mijn bed horen hinniken! Hij stond me uberblij op te wachten *Yes! ik ga naar de wei!!* Jammer Jel, ik heb hem vast gepoetst en even gestapt tegen de spierpijn, hij vond het daar allemaal reuze-interessant.
) met een korte uitleg over het loswerken en de dubbele lange lijnen. voor iedereen was het de eerste keer, behalve voor ons, vandaar dat Emiel Jel als voorbeeld paard 'gebruikte'. (Het arme beest vond er geen donder aan, hij heeft jaren super gelopen op een leerbit, maar wil nu alleen nog maar myler. Om het effect van een leerbit te demonstreren moest hij het toch even in, Emiel was helemaal verbaasd hoe erg hij het nu vindt..)
Gerrie schreef:Wat een bijzonder initiatief!!
Ik wil wel als het kan, een wat uitgebreider verslagje, en wanneer het weer gehouden gaat worden
Gerrie schreef:In december pas??
Anyway, bedankt nog voor je verslag![]()
Mischa = Koot?
Ik werk zelf sinds eind vorig jaar ook 'aan de hand' en dat is ook heel leerzaam![]()
Hierin wordt ook veel uitgelegd over het hoe en waarom,en je eigen aandeel daarin..Het zet jezelf letterlijk en figuurlijk weer met de beide voeten op de grond
Het leuke van aan de hand werken is dat het goed op te lossen is, en Jel vindt het zo onwijs leuk, hij gaat altijd helemaal swingen, helemaal als hij publiek heeft *kijk mij, kijk mij
* (het is geen showbink hoor
)