Eindelijk een positief verhaal!Benieuwd wat jullie vinden?!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariek1983

Eindelijk een positief verhaal!Benieuwd wat jullie vinden?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 11:17

Naar aanleiding van topic viewtopic.php?f=8&t=552945

Weer een update:

De ostheopaat is dinsdag geweest en ik moet zeggen het viel me reuze mee. Aan de voorkant zat een grote blokkade, die kreeg hij niet meteen weg. Maar de achterkant van de rug was erg pijnlijk voor haar aan het begin van de behandeling, mar aan het einde was dat zo goed als niet meer.

Die man liet zien hoe ze in principe zou moeten lopen: Dus buikspieren aangespannen en dan de rug los laten. Dit kon ze nog wel!!!

Ze is dus flink gekraakt en ik ben nu enthousiast aan de slag gegaan met rijden onder begeleiding!

Ik rij nu veel stelling en contrastelling en vooral erg voorwaarts. Mijn handen hou ik stil en ik probeer om met mijn been naar mijn hand te rijden om te zien of ze nog op zoek wil gaan naar mijn hand.

De linkerstelling wil nog niet goed, maar dat moet ik rijtechnisch op zien te lossen. Kwestie van spieren trainen/oprekken...

Gisteren heeft ze ons allen verbaasd!!! Ik was ongeveer een drie kwartier aan het rijden toen ze een beetje begon te bewegen met haar hoofd. Ze stak haar hals als het ware recht uit naar de grond, ,aar ging daarna weer omhoog. Ze was als het ware aan het zoeken naar wat nou voor haar lekker voelde! Ik moest toen de teugels loslaten en mijn binnenbeen aanhouden en buitenbeen langmaken. Ze strekte helemaal naar de grond! En toen ik mijn benen er goed aan had, ging ze zelfs al een beetje rond lopen in de hals! En dat met lange teugels!!!! Ik was zo super trots op mijn meisje!!!

Dus het zit er nog wel degelijk in dat ze door gaat krijgen dat ze kan ontspannen!!!

Ben echt helemaal trots en blij!!!

Op naar dinsdag de volgende behandeling

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:53

Wat goed zeg Harstikke fijn voor jou en je paard!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:47

FIjn man!

Veel plezier en succes ermee!

Groetjes!

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:15

Wat fijn dat het weer de goede kant opgaat, goed bezig, en ga zo door

justremie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:20

geweldig maare ik heb een vraag, wat koste de osteopaat en wat was de naam van die man. Want mijn paard moet ook nog een osteopaat bij, maar ik het noorden van het land zit er volgens mij geen tenminste ik heb aan veel mensen gevraagt maar niemand kende er een...

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 10:12

RT -> PP

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:55

Wat lekker dat het nu zo veel beter gaat zeg! Veel succes verder en ik hoop dat het helemaal gaat lukken!

Mariek1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 21:50

justremie schreef:
geweldig maare ik heb een vraag, wat koste de osteopaat en wat was de naam van die man. Want mijn paard moet ook nog een osteopaat bij, maar ik het noorden van het land zit er volgens mij geen tenminste ik heb aan veel mensen gevraagt maar niemand kende er een...

1 behandeling kost 90 euro! De man die ik laat komen komt uit duitsland! Dus lijkt me ook niet echt een optie voor je... Kom je wel aan hele hoge voorrijkosten!

justremie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 15:54

kosten intereseert me niet, ik wil dat mn meisie zich weer goed gaat voelen

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 16:35

fantastisch hoor!
Ik ken het gevoel ook een beetje, mijn pony is ook behandeld door een osteopaat, en liep daarna geweldig.