Op die stoeterij waar ik werk staat een paard genaamd Qoke, hij heeft in de wei een keer zijn hoefbeentje verdraaid, dat is ontstoken geraakt en na vele (lees: heeeeeeeel veeeeeeeeeel) behandelingen liep hij weer recht. Maar de DA zei dat de hoeven niet lang mochten worden, hij moest speciaal beslag, anders zou hij binnen de kortste keren weer kreupel worden.
Maar hij stond dus echt ontiegelijk lang (daar loop ik daar al langer als een maand over te zeiken: Wanneer gaat Qoke naar de hoefsmid, hij staat veel te lang?) Van de week kon hij maar amper zijn stal uit komen en hij liep wel zo kreupel...echt zielig gewoon. Dus toen ben ik in de agenda gaan kijken (daar houden ze alles in bij wanneer ze ontwormd, naar de hoefsmid en als de DA is geweest). Wat zie ik...hij was 23 November 2001 voor het laatst opnieuw beslagen!!!!! Nou, ik vind het echt schandalig hoor! Toen heb ik zelf de hoefsmid maar gebeld, want anders kwam er toch nix van. De hoefsmid kwam gelijk (gelukkig) en nu loopt hij niet meer kreupel. Het stomme is nog ook, dat ik op mn flikker kreeg omdat ik de hoefsmid voor hem had gebeld

Maar goed, nu loopt hij weer blij rond gelukkig!
Groetjes,
Sanne