Na ons ongeluk vorig jaar hebben we het niet echt lekker meer op kunnen pakken en helemaal zonder zadel zit ik d'r niet lekker en gespannen op.
Maar vandaag de stoute schoenen aan getrokken en d'r lekker weer op. Eerst lekker stappen, maar mevrouw wou harder! Uit eindelijk pluk manen in m'n hand en een stukje draven. Eerst alleen maar een halve volte, toen later zelfs een paar minuten achter elkaar met m'n handen los. En het ging zelfs zo lekker en ze had d'r zo'n zin in dat ik zelfs een galopje aan durfde. En ja hoor! Een hele volte gegalopeerd. Tenminste, als je het galoperen kan noemen, omdat ze niet zo veel kracht heeft en altijd al wacheld zat het heel verrot, en daar kwam bij dat ze van de goeie galop naar de verkeerde oversprong en daarna overkruist. Maar het was een galopje!
Ik ben dus heel trots op ons. Tis eigenlijk wel stom dat ik d'r zo gespannen op zit meestal want Dien is een schat en zet bijna nooit ook maar 1 pasje verkeerd. En met Nimber rijd ik gewoon weg terwijl dat af en toe een draak is