Het paardje wat ik nu ongeveer 2 maanden rij..
2 Maanden geleden is ze gekocht door de eigenaar van mijn andere verzorg pony Snowy ( zie snowy in the picture ) Ik rjid nu regelmatig op haar en het gaat steeds beter.. Ze is 4 jaar en ongeveer een half jaartje onder het zadel.. Ze is wel een beetje druk onder het rjiden, wat op sommige foto's ook wel een beetje is te zien..
BTW.. ( let niet op het 'zwarte' welshje dat erbij loopt.. haha dat is dus snowy maar ze hoort nogal wit te zijn..
)
Toen we aankwamen..^^

Aan het poseren.. Let niet op haar "donkere"staart
die wordt dus binnekort echt even gewassen.. }> 
Lekker aan het opzadelen.. En Snowy reed ook voor spek en bonen 'opgetuigd'mee;) Schatje ehh(A)

"ik ben heus niet nieusgierig naar eline..
" En ja ik weet het van het wondje boven het oog, maar is al bijna genezen en kan geen kwaad.. duss geen commentaar AUB..

Ze wou niet stil staan..
Ze was nogal in een drukke bui..
En na een poosje werd ze eindelijk iets relaxter en wou ze even de tijd nemen om te poseren..
Het is nu een week geleden dat de foto's zijn gemaakt en ik ben druk met haar bezig geweest ., met stelling etc.
Ze loopt nu al wel wat mooier ( niet dat op de foto's is te zien hoe ze werkelijk loopt, maar ik kan je zeggen dat dat niet echt veel voorstelde..), en is druk bezig met afvallen.. ( snowy ook maar dat lijkt me logisch metzo'n buik..)
Foto's van hoe ze nu is volgen nog..(A)