Is er misschien iemand die op 15 april in Abcoude (in de B) gaat starten of daar gaat kijken en mij zou willen voorlezen?
*Kijkt zeer smekend*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die nieuwe proeven zijn als ze voorgelezen worden al ehm... apart, laat staan uit je hoofd.
succes
Javelin schreef:Je hebt nog 3 weken de tijd. Kan je vriend nu niet alvast met jou de proefjes gaan oefenen? Zo moeilijk is een B proef toch niet om voor te lezen? En net wat al de andere bokkers zeggen: er is altijd wel iemand die je voor wilt lezen.
), maar hij wil het pertinent niet. Van een min of meer paardenhater is hij inmiddels zover dat hij me eens per maand op wedstrijd wil brengen, helpt met trailerladen, braaf mijn spullen aanpakt bij het afzadelen en vaak ook nog met de video in de aanslag staat. Daarbij heeft hij echt geen tijd om te oefenen. Ik ga dus maar voor de combinatie van uit mijn hoofd leren en ter plekke iemand vragen.
Nextdomino schreef:Ik heb een keer gevraagd of mijn vriend me wilde voorlezen. Hij deed dit voor mij omdat ik geen voorlezer had, maar terplekke heb ik toch maar iemand anders gevraagd of die persoon mij voor wilde lezen. Mijn vriend had plankenkoorts gekregen.
Maar goed... jij kent vriendlief... die moet ik echt geen proevenboekje in zijn handen drukken.