De rit van vandaag ging werkelijk super. Ik had zin in een lange buitenrit voor haar doen (ben zo'n anderhalf uur weggeweest en heb zodoende een kleine klasse I endurance-rit achter de rug). Normaal gesproken weet ze vaak welke kant ze op gaat, maar deze keer deden we het even anders! *grom*

Op het lange zandpad mocht ze zich eindelijk weer eens uitleven (vorige week moest ze daar inhouden vanwege het modderbad/modderpad) en ik heb haar dus maar even laten gaan. Pfff... op dat moment is het echt net een tank die maar door en door gaat met zo'n slordige 40 km/uur

Na deze uitspatting was ze weer een stuk beter te hanteren en ze liep gewoon lekker rustig aan een los teugeltje om zich heen te kijken (ze wil normaal gesproken alleen maar dribbelen en hard als ik met haar naar buiten ga). Waarschijnlijk had ze zoiets van "mooi.... nu mag ik weer naar huis". Hehe NOT!!!!

Maar goed... lekker rustig aan een los teugeltje via een omweg richting stal gedraaft en op het einde nog even een klein bosje naast ons huis ingedoken voor de afwisseling. "heeeeeeey!!! Bomen dwars over het pad. FF kijken of ik met haar een paar sprongetjes kan doen!". Yep... mijn ezel heeft bewezen dat ze ook nog eens kan springen en ik ben weer een ervaring rijker met haar want ik heb persoonlijk nog nooit met haar gesprongen.

Ik ga denk ik toch maar wat meer met haar springen want ze heeft er iig veel lol aan en ik ook!!
Goh.... toch leuk om te merken dat mijn tank/ezel/fjord ook nog eens een echt springpaard is!!