Bejaarden in aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Bejaarden in aktie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:14

Ik weet niet wat er in de lucht hangt maar de oudjes zijn lekker bezig Haha!

Vanmiddag wilde ik Pablo van wei halen. Op het moment dat we de poort door moesten besloot hij te staken. Hij bleef heel fijn stilstaan midden in de poort. Ik kon de poort ook niet meer dicht doen.
Pepper, een bejaarde paardendame van 30, zag dat allemaal aan en komt heel blij aangedraafd. Pablo laat normaal geen enkel paard langs maar Pepper mocht doorlopen. Ik kon haar niet tegenhouden en dat had mevrouw heel goed door. Ze keek me ook zo grappig aan en huppelde langs me.
Gelukkig loopt ze altijd braaf gewoon naar haar eigen stal.

Even later stond ik Pablo te poetsen. Opeens hoor ik een wild getrappel op het erf. En ja hoor daar komt Wrighley, een bejaarde pony van een jaartje of 33, aangedraafd. Hij was ontsnapt met het opzadelen en kwam eens in ons stalgebouw kijken Knipoog. Hij dook de eerste vrije boks in en nam een hap vers stro.

Lachen hoor, van die vrolijke oudjes!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:17

Aan wie doet mij dit denken Verward Schijnheilig . Tamaartje was ook zo'n oudje. Ik heel rustig aan alles op z'n dooie gemakje(wat ik met Dennis vlotter zou doen) en mevouw was weg Frusty . Ik d'r op, alle kanten van de bak gezien, net een draver. Dan denk je op een oude magere dame die nog aan moet sterken te zitten en waarmee je rustig aan wil doen. Frusty

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:39

Onze 19-jarige Gwenn is dus niet de enige oudere jongere op dit moment Haha!
Ik weet niet hoe het komt maar ze is nog nooit zo fris geweest als dit voorjaar. In de wei loopt ze te rennen en als mijn dochter rijdt gaat ze in een bijzonder vlot tempo de bak door. Laatst schrok ze tijdens een buitenrit werkelijk overal van terwijl ze normaal gesproken nergens van op kijkt. Misschien toch iets in de lucht Verward