Bianca (blieb01) kwam me ophalen met de auto en we gingen eerst even naar haar huis hondjes meeten, 2 grote argetijnse doggen, groot, liev en bijdehand

Vervolgens zijn we naar de boerderij gegaan naar de paardjes, eerst wat uitgemest enzow, vervolgens Golin op stal gezet zodat er wat met Edinburgh gewerkt kon worden aan de longe, eerst ff lekker gepoetst en geknuffeld natuurlijk en dit is mijn eerste aanvaring met een heuze hengst geweest, hij vond me liev

Voor een hengst is ie wel erg knuffelbaar, echt heel liev zacht beestje die er leuk kan lopen en een leuk ondeugend koppie kan trekken

Echt een schatje dus

Golin was wat eigenwijs en drabberig met het rijden maar kan ook erg leuk lopen ondanks dat ie een beetje liep te etteren...
Als je zo naast hem staat ziet er toch niet zo drabberig uit, meer een liev knuffelponietje

Petroushka en Linda ook nog ffies geknuffeld, ohw en ik was nog bijna de kleine katjes vergeten! Liev klein kittentje vastgehouden van 2/3 weken oud

Nu ga ik ff nog wat uitrusten en eten maken zo want ik moet vanavond weer te paard, lesrijden, en ben wat moe