Er lopen daar ook een haan en een kip. Ben ik aan het uitmesten, komt die haan op me afrennen, dus ik geef een schop en ren de zadelkamer in.
Ik ben echt als de dood voor kippen, heb een trauma van vroeger

Die haan en kip lopen er al heel lang en nooit last van gehad....

Toen liep ik met Bucephala aan het halster in de wei (ff oefenen met dat draakie, vandaag over een week wordt ze al weer 1 en manieren heeft ze nog niet echt), opeens springt Bucephala opzij, zie ik die haan als een gek tussen ons door rennen, hangt hij opeens aan mijn been, dus ik schoppen, heb Bucephala losgelaten (touw losgetrokken met paniekhaak), en ben als een gek naar stal gerend, gelukkig kwam die haan me niet achterna. Nou ik durfde dus echt niet meer die wei in, en Bucephala had haar halster nog om en die stond achterin de wei, maar ik moest dat halster dus wel afdoen. Dus ik roepen (veilig achter de staldeur), nou toen kwam ze gelukkig wel

Maar iemand enig idee waarom die haan dat deed? Hij deed echt nooit wat. En nu viel hij de hele tijd aan. Misschien wou hij die kip beschermen ( ik zag geen kuikentjes ofzo, of misschien Bucephala wel? haha weet ik veel...?)