Ten eerste ben ik 1 mei verhuisd naar een nwe stal en Jerai en ik hebben het echt super naar onze zin!! De mensen zijn superaardig en de paarden ook. Ik merk aan Jerai dat ze hier een stuk happyer is als op onze vorige stal. Maar goed, de verslagen (voor mensen die geen zin hebben in lange verhalen, je kan beter doorgaan naar een volgend topic

Springles:
Gisteren dus de eerste springles op Amelisweerd. Jerai en ik zijn wat dat betreft niet een supercombi, ik ben geen held en Jerai heeft maar 1 oog. Ik moet haar dus heel erg helpen en dat is best moeilijk voor me. We zijn begonnen met balkjes en een kruisje, bij de balkjes dacht Jerai "Hé leuk springen!!" en ze draafde er de eerste keer niet overheen, maar nam de balkjes als een sprong. Na een paar aanwijzingen, ging ze er wel gewoon in draf overheen. Het kruisje ging ook nog prima, maar toen gingen we een in-uitje doen. Eerst met een sprong en daarna balken, zodat Jerai wist dat er na de sprong nog wat kwam. Jerai heeft wel 1 x geweigerd op het in-uitje (puur mijn schuld) maar dat ging uiteindelijk heel goed. Toen kwam een driesprong, eigenlijk wilde ik al stoppen, maar na wat bemoedigende woorden van Kelly (vriendin van mij) deed ik het toch maar wel, ik moet altijd een beetje gepushed worden en Kelly weet dat

Verslag 2: Buiten hobbelen.
Vandaag was het echt te warm om in de bak te gaan rijden. Dus ben ik samen met Smollie (een haflinger) en haar vrouwtje (waarvan ik de naam vergeten ben

Eerst een heel stuk langs de weg, wat supergoed ging (maar daar had ik v/d week al uitgestapt). Toen ter hoogte van Bunnik gingen we naar het bos. Helaas had heel wandelend Nederland ook zin om naar het bos te gaan, het leek de markt op zaterdag wel.

Was wel een gezellig ritje dus. Na het rijden heb ik Jerai helemaal afgespoten.
Aan haar kano angst (het eerste waar ze bang voor is buiten) ga ik van de week werken, ze verhuren bij ons vlakbij kano's en dan neem ik haar 1st aan de hand mee en ga de hele dag langs het water staan en daarna ga ik een paar keer langs het kanopad rijden, kijken of dat helpt.
Kortom: Jerai en ik hebben het super naar ons zin, ze staat lekker in het land en heeft geen ruzie met de anderen, de lessen zijn leuk, de mensen zijn leuk en ik kan eindelijk weer normaal naar buiten. Ben helemaal happy dus