mijn vriend was gisteren uitgenodigd om te gaan kijken voor een kamer in groningen, hij vroeg of ik mee wou. ja hoor tuurlijk.
nou kamer gezien, supermooi en groot. toen ff groningen in.
we kwamen een ruitersportzaak tegen, ik zeg, hier wil ik wel ff kijken.
zegt ie ineens, die enorme paardenwinkel (divoza dus) zit hier toch vlakbij? ik zo ja, hoezo? nou zegt ie, als we er toch vlakbij zijn kunnen we er net zo goed ff heen.
ik wist dat leek ten westen lag van groningen en hebben we dus op de gok de autobaan naar leeuwarden genomen (we hadden geen kaart in de auto) was gelukkig goed gegokt.
we hebben uiteindelijk, na heel leek te hebben gezien, en verschillende mensen te hebben gevraagd waar het was, het toch gevonden.
ik heb niet zo heel erg veel gekocht, zoveel geld heb ik niet, aangezien ik de hoefsmid volgende week ook nog moet betalen.
ik heb gekocht, een heel mooi sjabrak, ijsblauw met een donkerblauwe bies, wormkuur, hoefvet, kwast, en tape om mijn teugels provosorisch te maken.

ik had heel graag ook nog bijpassende bandages gekocht en een mooi leren halster en springschoenen en natuurliujk een schapenvacht sjabrak en weet ik nog wat nog meer, maar ja het geld was op

dat sjabrak word me toegestuurd, omdat ze het op dit moment niet in dressuur hadden (gelukkig zonder verzendkosten) en de rest betaald.
ik had Naz ook nog wel gezien, maar ik kon haar niet echt aanspreken omdat die ook met een klant bezig was.
het was al met al een geslaagde dag, afgezien van dat ik keelontsteking had en dat mijn bankrekening nu leeg is
groetjes liselot