vandaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:15

ik ging vandaag om 1 uur naar Noeska (mijn pony). ik kwam en zag dat ze lekker in het land lag. toen ben ik er lekker bij gaan liggen en kwam mijn vriendin haar pony lag ook dus ging zij er ook lekker bij liggen. mijn pony stond pas om kwart over 2 op. toen ze eindelijk was opgestaan ging ik haar lekker poetsen en zag dat ze een enorme horzelsteek had tussen haar benen. toen heb ik haar lekker tot kwart voor 4 lopen te poetsen en te sprayen tegen vliegen. ik zette haar weer lekker in het land want het was daar 22 graden en ze heeft nog een groot deel wintervacht (wat er nu gelukkig bijna uit is)dus ik vond het te warm om te gaan rijden. ik denk dat ik vanavond nog maaar een lekker ritje ga maken als het wat koeler is. toen ik thuis was heb ik de hoefsmid gebeld voor een afspraak.


carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:28

Waar woon jij? 22 graden, dat wil ik ook! Hier is het wel redelijk weer, maar zo warm dat ik niet kan rijden enzo... nee, dat nog lang niet.

Heerlijk he? Zo'n middag lekker tutten en niets doen. Echt zalig vind ik dat... Als mijn paardje ligt, kan ik zo bovenop hem gaan zitten, liggen, enz... Dat is echt een teken van vertrouwen, als een paard je niet vertrouwd, dan staat ie meteen op als je eraan komt lopen. Fijn dat jou paardje je zo goed vertrouwd!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

hey carola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:42

ik woon in Nh vlakbij hoorn het was daar lekker 22 graden (wel uit de wind) maar lang is dat het ook niet geweest hoor nou is het ongeveer 18 graden denk ik.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:11

Bij ons hier op de veluwe is was het gister ook zo heet. Alles stond buiten aar de veulens waren zeiknat van de hitte. Ze hebben natuurlijk nog zo'n lekker dik zwart donsvachtje. Zielig hoor! Kletsnat waren ze!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 23 bezoekers