Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ik ben weg! Ga naar een andere stal (okeee.. dat was al een lange tijd het plan, wegens uitrijmogelijkheden, maar dit soort voorgevallen bevestigen dat eens extra.. Komt trouwens niet 1x voor, maar 100en keren!) 
)
We rijden door Den Threek (een deel van de route van Austerlitz), door heuvelachtige bossen, zandverstuivingen naar Nieuwegein (zo'n 50 km). Hier stallen we ze op een stal (joh), en slapen wij bij mijn opa en oma (ouders vonden het idee "kamperen bij de boer" niet echt aanlokkelijk). De volgende dag helaas dus alweer terug. Okee, het steld weinig voor, en in hoeverre mag dit trekken genoemd worden? Maar we hebben er zin in, en (nogmaals) onze superpaardjes kunnen het met gemak aan (zelf op 3 benen
), en kijken NU alweer uit naar onze volgende, in de zomer. We zijn alleen nog aan het dubben, eigenlijk willen we wel een deel van de Veluwetrail doen, maar het bedrijf van Yvonne van der Velden (Dutch Joy) in de Ardennen, waar trainingskampen (uiteraard voor Endurance) worden georganiseerd trekt ons ook wel.. Nog even denken en dubben dus.. Al komt de zomer wel steeds dichterbij.. 

Daar zit dus ook slaapplaats voor ons (mensen
) bij? En hoe kook je dan? Heb echt helemaal geen ervaring hiermee..
ik d8 het niet