Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CarolShadow schreef:Kan wel zeggen dat ik mij eraan erger, maar ik rijd ook niet echt los. Ik ben een recreatieruiter en maak alleen bosritjes. Hierbij stap ik heel veel, en zo af en toe een sprintje. Daarbij loopt mijn pony dag en nach tin wei dus beweging genoeg en voordat ik haar te pakken heb heeft ze zichzelf al warm gelopen
moet een kwartier stappen tegen dat ik op de manege ben
) 
vlasta schreef:Ik vind dat echte onzin en je hebt dan volgens mij ook grotere kans op blessure's

Welshcobfan schreef:Ik zie het in mijn omgeving eigenlijk niet

Ik heb een Haflingertje die op stal staat met dek, maar hij heeft toch nog een aardige vacht en zweet dus. Ik sta direct aan het duin, dus er is altijd veel wind dus opletten dat hij geen kou vat. Als het hard waait gaan de bovendeuren op stal altijd dicht, en s'winters in de nacht ook. Ik kijk goed uit, ik ben zuinig op mijn paardje !!
dan is een stukje draven veiliger voor iedereen
lotjj92 schreef:ken een meisje dat stapt op gata misschien een halve bana stappen draaft.. en binnen 5 minuten is het wel tijd om galop te doen vind ze!![]()
en tsja zelf stap ik wel redelijk goed in vidn ik zelf.. en draaf hem ook helemaal los pak hem niet direct op.. en zeker nu ze spierpijn heeft pas ik er goed op dat ze helemaal los is!