Buitenrit op het Balloërveld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 23:01

Het ligt er even aan hoe snel we gaan met de verhuizing. Als we nog volop in de rommel zitten, kan ik het niet maken om lekker de hele dag tussen de paarden te zitten. Als de boel al weggewerkt is, is wat mij betreft de 16e en 17e ook okee. Als de wedstrijden al weer doorgaan, heb ik trouwens de 17e een dressuurwedstrijd in Gieten, maar daar ga ik niet van uit.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:14

Zullen we anders afspreken dat we hier begin juni nog even contact over hebben? Aangeizen de plannen voor juni nog niet helemaal duidelijk zijn Haha!

Mar dat we in juni gaan staat vast?

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 23:28

Ik ga in elk geval! En iedereen die mee wil ook! En juni staat wat mij betreft vast!

Lijkt me echt gezellig! Leer ik nog weer wat meer mensen kennen. Leuk! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:44

Hoe ga jij dan Kitty? Met de trailer?

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 08:57

Ik rijd er in een half uurtje heen te paard, dus ik ga er gewoon rijdend heen.
Als we wat verder weg ergens heen zouden gaan, zou ik wel met de trailer gaan, maar rijdend is nu voor mij veel handiger. Kan ik gewoon op stal opzadelen, scheelt weer een hoop geirriteer! Haha!

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 15:27

Heb even nagevraagd en de fjorden kunnen gewoon gehuurd worden. Het kan zijn dat Rianne mee gaat. Dat is de dochter van de eigenaar van de fjorden, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem, toch?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 15:30

*LOL* *LOL* *LOL* ik wil ook met een fjordje meerijden!!!!! misschien kan ik een ander paardje regelen, maar ik denk het niet. enigste probleem wat ik heb: hoe kom ik er???

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 16:10

Ik ga vanuit Groningen naar de paarden...
Als je in Gr. kunt komen, kun je meerijden.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 16:18

ok, ik zie dit een beetje laat, maar beter laat dan nooit, ik zou ook wel graag mee willen Haha! , moet dan wel zo'n fjord huren, want om nou ff uit zeeland te komen...moet hier dan trouwens ook een paard lenen, maar das niet zo'n probleem, die van mij heeft namelijk nog nooit in een trailer gestaan, en is ook nog niet helemaal ingereden Lovers . maareh, in juni kan ik wel, moet wel werken, maar ik heb al een aantal weekenden vrijgevraagd, en anders doe ik dat alsnog wel Schijnheilig dusse, kan ik ook nog mee?? Party!! *LOL*

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 17:16

Leuk idee, Kitty!

Weet nog niet of ik echt wel kan, maar laat je me het even weten welke datum het wordt? En wil je me dat mailen op mijn privé-adres, ik heb de laatste tijd wat moeite om op bokt te komen.

Over scheuren gesproken, dat kan Lamanda als de beste. Ze wil namelijk niet dat een ander paard langs haar komt. En eigenlijk wil ze altijd voorop, is dat een probleem met de andere paarden?

Nog een vraagje aan Cody: komt Pliva van manege De Tarpan?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 19:56

Ja Mirjam, ken je haar? Pling

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:32

Datum is nog nader te bepalen geloof ik, maar misschien kunnen we vast inventariseren wie er mee gaan?
Ik in elk geval, en Kitty in elk geval, en Cody in elk geval toch? En Riëtte niet te vregten. Wie gaat de lijst aan leggen? Wil ik wel doen......ik hoor het wel!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 00:07

Hoi Cody, ja ik ken Pliva (een beetje). Ik heb bij manege de Tarpan gereden, bij Piet Bakker. Ik geloof in 1990-1991 en 1993. Iemand bij mij in de les reed op haar. Zelf reed ik vaak op Olivier en later op Alex (kwpn'ers).

Maar ik heb ook wel op de lippizaners gereden. De namen weet ik niet meer, een paar keer op een merrie, op de jonge hengst van Piet en op de ruin Musica (?).

En Rieja, het lijkt me heel leuk om mee te gaan. Maar zeker kan ik pas zeggen als er een datum staat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 00:24

Musica was een merrie. En dan heb je waarschijnlijk op Allegra of Nobila (beide hengsten) gereden.
Ik rijd nu nog steeds op de manege, die nu overgenomen is door de familie Vonck.
Bijna alle paarden en pony's zijn verkocht, Allegra is nu ruin en die hebben ze dus nog.
Lekker off-topic... Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 00:25

Uiteraard.. ook ik wil nog steeds mee

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 11:49

Okay, nu even voor de duidelijkheid:
Als iedereen kan, lijkt zaterdag 16 juni me een leuke datum. Moet ik even met Reinders overleggen of ik dan een paar (hoeveel???) fjorden kan huren en voor hoeveel.

Wie gaan er mee?
Party!! Honeybee
Party!! Cody
Party!! Kimmy
Party!! Ylva
Party!! Rieja
Party!! Riëtte
Party!! Maaike van de Vis
Party!! Kitty

Party!! Mirjam misschien

Klopt dit lijstje zo? En wie vergeet ik nog?

Als er fjorden gehuurd worden, gaat Rianne (dochter van de eigenaar) ook mee. Die fjorden zijn namelijk erg braaf en dat willen ze zo houden. Ze willen dus niet dat ze helemaal afgejakkerd worden... vandaar. Maar Rianne is een leuke meid, dus dat zal niet zoveel uitmaken. Toch?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:05

Lijkt mij goed hoor! Ik schrijf 16 juni op.

Nog meer mensen die mee willen?

Rianne mag van mij best mee hoor, no problem!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:13

16 juni, ik zal ff kijken of ik vrij heb/kan krijgen, enne ik vind het ook prima dat Rianne meegaat, hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen. Moet alleen nog wel ff uitvissen hoe ik bij die fjorden kom, en in mindere mate hoe ik 's avonds weer thuiskom Haha! (mn vader werkt niet want die is op vakantie, moet het dus zelf uitvogelen Verward ) oh, en hoe duur is het huren van zo'n fjord??

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:15

Ach, en als je de laatste trein mist Haha! is er misschien wel een adresje waar je kunt blijven pitten......bij mij zal dat bijvoorbeeld waarschijnlijk geen groot probleem zijn.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:47

Hoi Kitty

Ik hoop echt dat ik met Sarah mee kan! Ik weet het nog niet hoor, want op dit moment kan ik nog niet zo veel met haar, tenzij er iemand anders mee rijdt. Maar goed, dat komt vanzelf, maar ik wil het rustig aan doen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:07

Hai Kitty,

Ja hoor ik ga mee 16 juni lijkt me prima zolang het niet 's ochtends vroeg is. Of wel? Ik moet namelijk 's nachts werken tot een uurtje of zes in de ochtend.
Trouwens, hoe lang zou die rit gaan duren? En wat zou het kosten? (ik ga wel mee hoor!)
Btw.. hoeveel paarden hebben ze daar om te verhuren?

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-05-14 20:11 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:10

Ik wil ook wel mee als dat kan?? Verward gaat er iemand mee die hier in de buurt woont of niet? Scheve mond\

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:49

dat blijven pitten zal waarschijnlijk erg handig zijn, en als ik nou ook nog zonder te verdwalen vanuit assen bij die fjorden zou komen... ik heb niet zo'n goed gevoel voor richting namelijk Haha!

kreun, heb net de ns reisplanner erbij gepakt, moet als ik om 11:34 in assen wil zijn, om 7:45 de trein hebben(om bij de trein te komen ben ik ook 2 uur bezig tenzij mn vader me brengt Lovers) en dan zijn de tijden nog uitgaand van geen vertraging, en ikke die in de goede trein stapt bij het overstappen en dat ook binnen een paar min weet te vinden Haha! ach, het duurt nog even, ik verzin wel iets om er op tijd te zijn, al ga ik de nacht van tevoren weg!
_________________
I'm old enough to know, and young enough not to care
nr 276 *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-05-14 21:11 ]</font>

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:38

Ylva; joh, we regelen wel wat...gaat Riëtte trouwens ook mee eigenlijk, die woont nl. in assen dus die zou je dan misschien mee kunnen nemen vanaf het station?

Misschien kun je beter gewoon een dag van te voren komen Lachen

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:43

Leuk, leuk, leuk. Pling

Ik ga mee, tenzij de wedstrijd in Roden die dag doorgaat. Zal wel niet i.v.m. MKZ, maar anders is de trailer in gebruik.

Ik neem dus Lamanda mee. Uiteraard houd ik me aan de hygiëneprotocollen en er staan geen evenhoevigen op dezelfde plaats.

Groetjes, Mirjam.