superdag met Showbiz!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

superdag met Showbiz!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 20:02

weeeer zo'n dag Lachen In de 3 weken dat ik hem heb ben ik echt nog steeds iedere dag blij met m, maar vandaag was weer echt geweldig.
Eerst had ik hem even los gezet in de bak, lekker beetje rondkijken, beetje draven enz. Toen had ik een klein sprongetje neergezet. (ik had hem bij de vorige eigenaar al los zien springen, maar dat was in februari, toen ik m voor het eerst zag) Hij draafde heel relax erheen en sprong steeds heel braaf, heel makkelijk, hij vond het echt superleuk en heeft hele behoorlijke manieren boven de sprong. Lachen
Daarna rustig gepoets en opgezadeld en toen ik in de bak stond bedacht ik dat er niemand was om hem vast te houden met opstijgen. Maar dat hoeft dus tegenwoordig niet meer, hij staat gewoon superbraaf stil en pas toen ik been gaf stapte hij weg! Met rijden zelf was hij helemaal super, gister trok hij heel erg naar andere paarden, maar nu gewoon niet, hij was best goed voor mn been al en galopperen gaat nu gewoon zo goed als vanzelf. Maar wat me het meest opviel: hij ging gewoon vanzelf nageven, heel simpel, alsof hij al een paar maanden onder het zadel is. Ik ben echt superrrrrrblij met m! Lovers
Ik heb zooooveel paarden gezien voor deze, super dressuur afstammelingen, allemaal mega prijskaartjes (soms terecht, soms absoluut niet) en mn "simpele" vosje met springbloed is de leukste Lachen Ik ben echt blij dat ik even door heb durven zoeken en op een natte februaridag naar Grolloo ben gegaan. En dat diezelfde vos er in april nog steeds stond, maar dan wel zadelmak *LOL*