Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), en slobber natuurlijk. Maar paardensnoepjes lusten ze bijvoorbeeld niet, en ook geen pepermuntjes of suikerklontjes. Rare paarden he! 

, mueslie
(daar haalt hij de biksjes tussenuit), biks
, hooi
, paardensnoepjes sindskort ook
En mijn rijbroek likken, dat is het allerlekkerste wat er is (ja hij heeft een liksteen)
Zeikpaard noem ík 'm weleens. Slobber met medicijnen of foenegriek krijg je dus echt neit naar binnen, dan verhongert hij liever.
cheeka lust geen mandarijnen, maar eet wel voer met medicijnen en al erdoorheen(en dat rook heel erg...ik ben eerst de hele tijd met zemelen bezig geweest, maar gewoon droog eet ze het ook
).
En chocola spuugt hij ook weer uit...
germie schreef:Het paard waar ik op rij is een apart beestje. ZE knoeit altijd water in de voerbak. Het probleem is dan dat ze dus haar biks niet meer wil eten. Ze neemt een hap biks, dan een slok water, dan weer een hap biks, en zo wordt de biks nat. Als ze dan de boel te nat vindt, dan eet ze niet meer. Gooi je er de volgende keer vers biks bij, dan eet ze dat ook niet meer. ZE eet gewoon liever hooi. Apart toch????
die eet hele tenen knoflook, drop, slagroom, noem het maar op
Het enige wat ie echt walchelijk vindt zijn sinaasappels
(bij wijze van spreken hé)
), "plat" hooi is niets voor hem...
)