Bij mijn pony Eva (ijslander) staat een ijsxfjord Boy in de wei dat is haar maatje, ze zijn heel erg aan elkaar gehecht! Nu wilde Boy vanochtend al geen hooi eten, maar het is mijn pony niet, maar ik dacht dat het altijd wel eens kan dat ze geen trek hebben. Vanmiddag om 4 uur had mijn moeder toen ze even naar eva ging kijken, hem ook zien draaien en liggen! En toen in om 5 uur nog even ging kijken, lag hij heel eng, het eerste wat door me heen schoot was dat Boy dood was! Ik heb hem eerst altijd bereden, maar hij is al 20 dus af en toe stap ik er nog eens op! Maar hij lag heel eng, helemaal plat zeg maar ook zijn hoofd! Dus ik roepen en er gebeurde niks, behalve eva die kwam! Toen ik er na toe ging deed hij zijn hoofd omhoog stond op ging draaien en lopen en ging weer liggen, ik meteen de eigenares bellen, maar die was niet thuis. Dus mijn moeder gebeld en die zei dat ik maar later nog moest bellen, dus ik vanavond wel 10 keer gebeld en eindelijk om kwart voor 9 namen ze op.
Ze waren weg geweest, dus ik het verhaal vertelt en zei was dus naar de weide gereden en ja hoor, hij lag nog steeds en opstaan en draaien! Dus ze heeft meteen Pieter Jakobs de dierenarts gebeld, en hij kwam eraan!
Ik moest het gewoon even kwijt, want kan dat beeld van vanmiddag niet vergeten zag er zo eng uit!
groetjes Kimmy

sterkte
Maar hij kent me ondertussen en komt pas als hij weet hoe de situatie is!
.