Dit was even schrikken voor me gisteren..
Maar hier komt 't:
Ik was gister bij mijn vriend, en mijn moeder belde me op. Of ik al zat? Ja, ik zat al.
Nou, zei ze, dan begin ik maar eens met vertellen..
Toos belde net, dat ze Kissmyra gaan verkopen. Ze zeiden dat ze onhandelbaar geworden is.
Dus ik, lijkbleek, zie haar al bij een handelaar, en daarna slager terechtkomen ..
Zegt mijn moeder: wat komt er nu in je op?
Ik zeg: ja, terugkopen!! Ik voed haar wel 'opnieuw' op hoor!
Zegt mijn moeder: ja dat vond ik ook. Ik zal je pa terug laten bellen.
We hebben ze nog niet kunnen bereiken, maar nu gaan we Kiss dus terugkopen!
Even erbij: Toen ik 13 was, heb ik een eigen pony gehad. Kissmyra. Ik heb haar vanaf haar 3, en tot haar 7 gehad. Ik heb haar van helemaal niks, naar de L1 gereden, terwijl ze thuis wel M1 liep.
Ik kon zonder halster, zonder zadel, zonder iets met haar door de wei rijden.
Altijd superbraaf.
Het is wel een pony met een gebruiksaanwijzing, en dat hebben we verteld toen we haar verkochten. Ik mocht mijn wedstrijden afrijden, en zolang ik haar nog reed, ging het goed. Ze stond niet meer thuis, maar ik reed er nog wel een paar keer per week op.
En toen.. Na mijn laatste wedstrijd (wel lekker 3e met veel punten), hebben ze haar verhuisd. Zonder iets te laten weten. Het is niet verplicht, maar wel net zo netjes.
Na die verhuizing, mocht ik haar niet meer zien. Als ik belde was er altijd een smoesje.
Kissmyra is nu ook ziek. Ze heeft iets van een verkleinde linker eierstok en ook iets met haar rechter.
Ze is nu bijna altijd hengstig, maar daar ging ze juist zo goed van lopen.
Nouja, ik wou het even laten weten, ik vind het wel gaaf dat ze terug komt, maar ik vind het vreselijk dat ze het zo ver hebben laten komen!!
Ik heb altijd mijn hulp aangeboden, en ze hebben het altijd afgeslaan.
Ik heb mijn best gedaan, maar als ze nu terugkomt, gaat ze NOOIT meer weg!
ze moet echt terug komen hoor!
De laatste paar maanden dat je haar thuis had gingen ZO goed! Erg jammer dat het niet klikte tussen het meisje en de pony, maar ja, zoiets kan natuurlijk gebeuren.