Het lijkt een aardige jongen met liefde voor dieren maar als hij gaat rijden dan schrik je,je dood!!!

op dat moment gaat die jongen dat paard lopen schoppen en slaan en dan wilt ie dat het beest gaat gallopperen!! wat dus niet kan omdat hij de teugels zo strak houdt!!!
Wat hij ook doet heet bareren ofzo,dan gaat hij met het beest vrij springen en dan gaat hij achter de hindernis zitten en als het beest dan springt en wilt landen dan slaat hij het paard met een houten plank!!!

De paarden worden gewoon vet mishandelt!!! bij 1 paard liggen zijn hele achterbenen open!!,Ook zijn alle paarden die hij rijdt hardstikke bang voor hem omdat hij ze zo hard aanpakt,zelfs als hij voor mensen een paard moet rijden doet hij het!!
Hij reed eerst ergens anders en daar heeft hij een paard met een ketting op z'n kop geslagen!!! waarvoor weet ik niet,maar die jongen is gewoon gek in zijn hoofd!!

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden en of jullie me tips kunnen geven hoe we dit monster kunnen laten stoppen!!????